Brukerveiledning

 

Her vil du finne informasjon fra de ulike modulene i Webofficeone. Det er brukerveiledning som vil gi deg kunnskap i hvorfor du bør ta i bruk våre moduler og funksjoner, samt hvordan du på en best mulig måte kan benytte disse. Bli kjent med menyen nedenfor og trykk deg inn på en av modulene for å få svar på spørsmål du måtte ha. Skulle du ha et spørsmål du ikke finner svar på eller behov for hjelp kan du kontakte support på 33 48 32 32 innvalgsnr 2 eller sende oss en e-post til support@proweb.no og din henvendelse vil bli behandlet i løpet av kort tid.

Hvorfor benytte Webofficeone sin e-postklient?- Effektiv deling av korrespondanse mellom brukere av løsning - Bruk CRM som et oppslagsverk når du skal legge til mottakere i e-post - Oppfølging av ...
Webofficeone - Kalender- Lag hendelser for deg og dine kolleger- Full oversikt over kollegers tilgjengelighet- Ressursbooking- Aktivitetsinnleggelse og oversikt Hurtiglenker:Kolleger / Kalender / FargekoderKalenderhendelseRessursbooking Kolleger / Kalender / Fargekoder Når ...
Hvorfor benytte Webofficeone sin fakturaklient?- Du kan enkelt fakturere kundene dine selv- Støtte for regnskapsintegrasjon - enkel overføring av fakturafiler til regnskapsfører- Send faktura per post, e-post eller EHF- Automatisk ...
Webofficeone - OppdragsmodulVi har den siste tiden jobbet med nytt design av oppdragsmodulen. På bilde nedenfor vil du se hvordan registrering av nytt oppdrag vil se ut i nyeste versjon ...
Dokumentarkiv Hurtiglenker: Last opp filer Verktøylinjen Office-dokumenter Nyhetsbrev Rettigheter Gjenopprette versjon av dokument Etiketter Vi har laget et helt nytt dokumentarkiv og med det har det kommet mange nye funksjoner ...
Oppdragsmodul for tolkeformidling Hurtiglenker: Registrere ny bestilling Forespør tolk Avbestilling / Endring Registrere ny bestilling For å registrere en ny bestilling går du til "Oppdrag" i menyen til venstre og ...